poniedziałek, 25 lipca 2016

Info

Hejo!

Zgłaszam się do was z informacją i pytaniem w sprawie blogowania! :)
A mianowicie robię przerwę od blogowania, przez pierwszy miesiąc wakacji siedziałam w domu, więc posty pojawiały się tak często jak potrafiłam. Teraz pod koniec lipca i większość sierpnia wyjeżdżam na wakacje dalej od mojej miejscowości.
Jak każdy wie wakacje to czas odpoczynku i nauki! Nie! chyba coś nie halo! Wakacje to jedynie czas odpoczynku! :D
A wracając nie będą się pojawiać posty ( przynajmniej tak często jak były), bo nie będę miała na nie czasu.
Jeżeli chodzi o pytanie to oto one.
Mam pomysł na urozmaicenie jeszcze bardziej mojego bloga. :) Wymyśliłam, że co jakiś czas będę po prostu zmieniała tło bloga, czasami tło będzie związane z postem lecz teraz tak nie jest. Jak będę miała wolną chwilkę to na pewno jeszcze kiedyś je zmienię.
No a teraz w końcu pytanie: Jak myślicie fajny pomysł? Stosować się do niego czy raczej nie?
Jak już pewnie zauważyliście zmieniłam tło na, mi przypominającą starą zdartą ścianę. :)

No i to już chyba wszystko co miałam wam do powiedzenia.
Pa Pa!

Kusiek :*












PS. Sorry ale się spóźniłam :P

1 komentarz:

Jeżeli skomentowałeś/aś to bardzo dziękuję, to mnie bardzo wspiera.
Jeżeli napisałeś/aś adres swojego bloga to nie musisz pisać żebym Cię zaobserwowała jeżeli blog mi się spodoba to to zrobię :D