czwartek, 14 lipca 2016

Simsowe Opowieści Rodz. 4

Hej!

Dziś będzie kolejna część Simsowej Opowieści, ponieważ szykuję dla was tak jakby niespodziankę na za tydzień w czwartek. :) Potrzebuję na to troszkę czasu, a osoba która ma mi w tym pomóc ciągle jest nie obecna. :(
Do tego przyjechała do mnie moja babcia i nie mam zbytnio czasu na pisanie postów. :-(
W poniedziałek nie będzie posta ale w czwartek jak mówiłam będzie niespodzianka!
Zapraszam na kolejną część opowiadania!


Rozdz.4 

Gdy pewnego razu Lil i Travis poszli do pracy w niedzielę, mówiąc, że wrócą o 16:00, Daria (przewodnicząca klubu populars) wiedząc, że Natalia ma pusty dom postanowiła do niej zadzwonić i powiedzieć:


-Hej Natka! Co tam u Ciebie?
-A wiesz co nie ma rodziców i się trochę nudzę - Odpowiada Natalia.
-to mam pomysł! Zorganizujmy spotkanie Wiesz taką, że tylko nasz klub. U Ciebie w domu. Co myślisz?
-W sumie to dobry pomysł. Ale wiesz siostra mi nie pozwoli.
-A co to twoja szefowa czy co?! –Odpowiada Daria denerwując się.
-Masz rację bądźcie u mnie o 12:00. Pa!
-Cześć! Widzimy się o 12:00. - Natalia mówiąc siostrze o spotkaniu zaczyna przygotowywać dom do przyjścia klubu. Alicji się to nie podoba i mówi, że nie będzie pomagać siostrze w sprzątaniu po tej imprezie i,  że zamyka się w pokoju. Adam natomiast postanowił pojechać do kina i wrócić gdy rodzice skończą pracę. Godzina 11:57 przychodzi grupa populars do domu i mówi:
-włącz muzę jesteśmy!
-Natalia nie zastanawiając się włączyła muzykę i przywitała się z dziewczynami . Adam pojechał do kina nie chcąc się angażować w imprezę. Spotkanie przechodziło dosyć szybko naglę Daria mówi do Natki:
-Wiesz co. Super impreza… aale gdzie jest twój brat?- spytała niepokojąco Daria
-Dzięki! A co do brata to chyba gdzieś pojechał… zaraz pewnie wróci.- W Natalii coś dziwnego przeszło bała się, że Adam spodobał się Darii. Nagle Adam wrócił a była dopiero 14:50
-Film skończył się wcześniej niż przypuszczałem – powiedział sam do siebie mając chwilę zastanowienia.
-Wiem! Przekradnę się do piwnicy mam tam biurko i laptopa! Tylko trzeba być nie zauważalnym -Adam po cichutku wszedł do domu a później do piwnicy.
-Na szczęście nikt mnie nie zauważył.-Powiedział. Alicja siedząc w pokoju 5 godzin ciągle grała albo się uczyła. Natalia bardzo dobrze się bawiąc zagapiła się i o 16:10 weszli rodzice do domu, zdenerwowani wszystkich wyprosili i popatrzyli strasznym wzrokiem na Natalię mówiąc:
-Co to ma być?- Powiedziała Lilianna.
- No, no impreza.- Powiedziała niewinnie Natalia - Daria prosiła żebym ją zorganizowała-Dopowiedziała. W tej samej chwili zeszła do połowy schodów Alicja, a Adam wyszedł z piwnicy
-Natalia! Wiesz, że nie możesz organizować imprez bez naszego pozwolenia a tym bardziej gdy jesteśmy w pracy – Wykrzyknął Travis.
-Teraz to posprzątaj.-powiedziała Lil. Natalia zabrała się do pracy, Travis z Lilianną poszli do kuchni,
Adam wszedł do swojego pokoju na górę rozmyślając o Yuki a Alicja zeszła do Natalii mówiąc:
-Nie będę Ci pomagać ale widzisz mówiłam, że to zły pomysł.

-Miałaś rację ale teraz za późno i idź muszę posprzątać.-odpowiedziała Natalia.    

Kusiek :*
PS. Sorki za błędy nie miałam czasu sprawdzić. :)

2 komentarze:

  1. całkiem ciekawe
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No przynajmniej teraz mamy jakąś konkretną sytuację opisaną :D
    Ale fajnie się zapowiada :P

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli skomentowałeś/aś to bardzo dziękuję, to mnie bardzo wspiera.
Jeżeli napisałeś/aś adres swojego bloga to nie musisz pisać żebym Cię zaobserwowała jeżeli blog mi się spodoba to to zrobię :D