piątek, 15 lipca 2016

Tour de Pologne 2016

Cześć!

Jak widzicie po tytule dzisiaj trochę o rowerzystach. :) 
Tak na początku chciałam powiedzeć, że to nie ta "niespodzianka". Widziałam (kawałek, bo kawałek ale widziałam) Wyścig Tour de Pologe 2016. Tak szczerze nie interesuję się tym, ale jak wyścig wiedzie przez moją okolicę to dlaczego by nie? :)
Mam tu kilka zdjęć które porobiłam, zapraszam do zobaczenia i wyrażenia swojej opinii na temat zdjęć i wyścigu Tour de Pologne. :)







Mam nadzieję, że polska wygra, a my widzimy się w czwartek!:)

Kusiek :*

3 komentarze:

  1. Dlaczego takie krzywe te zdjęcia? Wiem że tak artystycznie, ale można pomyśleć, ze ta droga to jakaś extra stroma góra.
    Czy ja tam widzę naszego quada? I dlaczego na dwóch zdjęciach w rogu jest zielone coś? Coś takiego nie powinno być...

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki trudno było zrobić zdjęcia jak taki wiatr przez wyścig ( a trochę było wtedy wietrznie):P
      To zielone coś to jest bluza osoby obok :)
      Tak to nasz quadzik :)

      Usuń
    2. Sorki trudno było zrobić zdjęcia jak taki wiatr przez wyścig ( a trochę było wtedy wietrznie):P
      To zielone coś to jest bluza osoby obok :)
      Tak to nasz quadzik :)

      Usuń

Jeżeli skomentowałeś/aś to bardzo dziękuję, to mnie bardzo wspiera.
Jeżeli napisałeś/aś adres swojego bloga to nie musisz pisać żebym Cię zaobserwowała jeżeli blog mi się spodoba to to zrobię :D