czwartek, 21 lipca 2016

Sesja

Hejka!

Ta niespodzianka to mała "Sesja". Chciałam pokazać wam co noszę w lato co lubię nosić, :) jakie dodatki do tych strojów itp.
Więc zaczynajmy!
To ubranie jest moim życiem! Ja bez koszuli w kratkę? Pfff...
Może koszula z długim rękawem na lato nie zbyt, ale zawsze są zimniejsze dni a taki ubiór super do tego pasuje. Częściej chodzę jednak ze zawiązaną wokół pasa koszulą :) Do tego zwykła koszulka pod kolor, na dół getry szare lub czarne, i trampki u mnie to akurat różowo-pudrowe conversy
Włosy do tego ubioru albo związuję w kucyka lub warkocza, albo jakiś dodatek na nie typu opaska.

Teraz bardziej letnio.
Rozpuszczone włosy, biała koszulka (którą możecie się kierować, a mianowicie "Follow my blog" XD ), krótkie spodenki i znowu trampki lecz zamiast nich można założyć japonki. :)

No i koniec.
Zdjęć miało być więcej ale nie miałam czasu.
Nie mój blog nie będzie modowy, fotograficzny itd. Mój blog to wszystko o wszystkim, bo interesuje mnie dużo rzeczy. ;)
Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobały no i cześć :)

Kusiek :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli skomentowałeś/aś to bardzo dziękuję, to mnie bardzo wspiera.
Jeżeli napisałeś/aś adres swojego bloga to nie musisz pisać żebym Cię zaobserwowała jeżeli blog mi się spodoba to to zrobię :D