czwartek, 23 czerwca 2016

Coś o The Sims

Hej!
Dzisiaj chciałabym rozpisać się o simsach, bo wszędzie o nich wspominam i bardzo lubię tą grę. A więc, zaczynajmy!
Grałam we wszystkie wersje po trochu ale posiadam jedynie The Sims 3 i 4.
W trójkę raczej już nie gram, bo The Sims 4 to najnowsza wersja.
Do TS4 (TS4 to skrót) mam dwa dodatki ,,Witaj w pracy'' i ,,Spotkajmy się''. Jeżeli chcecie mogę zrobić ich recenzje i powiedzieć czy warto je kupić.
Oglądam również serie z simsów na YouTube moja ulubiona akurat się skończyła a mam na myśli ,,Czwartą Dynastie'' u MaryKateAnPlay :).
Raczej żadnej serii z The Sims nie zrobię :P ale mam opowiadanie o simsach, które mogę opublikować. :)
Do The Sims 4 niedawno wyszedł pakiet rozgrywki, prawda? A jeszcze w tym miesiącu mają wyjść nowe akcesoria, które podobno mają się nazywać Dziecięcy Pokój. Te akcesoria mają jak nazwa wskazuje mają skupiać na dzieciach i ich pokojach. Myślę, że będą to super akcesoria, a wy?
A i jeszcze jeżeli jesteście "Simomaniakami" to zapraszam na stronę simsów The Sims.
Piszcie w komentarzach jakie posty chcielibyście zobaczyć na blogu, kiedy mogę zacząć opowiadanie i czy wam się podobał post.

Kusiek :*

4 komentarze:

  1. Fajny wstęp o Simsach.
    Jak najbardziej jestem za opowiadaniem i recenzjami (poćwiczysz trochę pisanie :P )
    Jeśli chcesz więcej "czytelników" zacznij się reklamować :P

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK
    WYLEWNIA WYOBRAŹNI - KLIK

    Ps. Dodaj gadżet "Statystyka bloga" i "Obserwatorzy"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko czwórkę i nie żałuję jej zakupu :) Mam tylko dodatek "Spotkajmy się". Pisz opowiadania jak najprędzej, jestem bardzo ciekawa Twojej twórczości ;)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że skończyła tą serię też ją oglądałam, a tak poza tym to fajnie że akurat temat to Simsy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli skomentowałeś/aś to bardzo dziękuję, to mnie bardzo wspiera.
Jeżeli napisałeś/aś adres swojego bloga to nie musisz pisać żebym Cię zaobserwowała jeżeli blog mi się spodoba to to zrobię :D